mandag den 15. marts 2010

Slet ikke så let

Hallo.
Så var jeg et smut i Sønderskoven her i Sønderborg. Det sted jeg havde i tankerne til min biotop, levede ikke op til forventningerne. Jeg må på jagt igen.
Jeg leder efter et sted med skov og vand, gerne uden formegen menneskelig trafik. Ved et minimum af dette, forventer jeg at opleve mere dyreliv, natur pur, og ro og fred.
Jeg har nu et par marker, med anlagte skovsøer i tankerne. Søerne er anlagt for at give yngle steder til de mange tusser og frøer som vi har i naturen. Jeg vil helst ikke begrænse mig til frøer, jeg vil gerne have et par større dyr for kameraet også. At jeg sammen med observation og opgave løsninger også kan tilfreds stille den lille fotograf jeg har i maven, vil da ikke gøre noget.
Vi må se, jeg tager på jagt i morgen igen.
René

1 kommentar:

  1. Hej René

    Spændt på hvilken natur plet du får udvalgt til biotop :-)

    SvarSlet