lørdag den 17. september 2011

Ler!

Hep hep. Her er mim nye flødekande.
Efter al vores snak på holdet om Ecco skoen som ligner en lort. (Kunst skulptur ved Bredebro.) Tænkte jeg, at det lige ville være mig at lave en sko, hvis ikke den blev tilfredsstillende kunne jeg jo bare sige at det var en Ecco lort.
Den skjulte funktion af skoen er en flødekande....
Jeg regner enlig ikke med at detaljer som snørebånd, overlever tørring/brændning, Men som lært i tidligere museumsopgave, er det processen og ikke resultatet, der repræsentere læringen..

Jeg har brugt plade og pølse teknik og fedtet rundt med en masse sliker. Skoen blev godkendt af overdommer datter Liva. Hun havde også en fremragende ide´. Jeg kunne jo lave sko til Ronnie Rock








Her er lidt billeder fra ler arbejdet.

2 kommentarer:

  1. Hej René, hvor er den bare opfindsom :o) Flot!

    SvarSlet
  2. haha tak... Hvis den ikke dør under brændningen kommer der karse i den...

    SvarSlet